۱۴۰۲ يکشنبه ۷ خرداد
English
صفحه اصلی
معاونت برنامه ريزي و هماهنگي امور عمراني
معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی :
 

نام ونام خانوادگی

پست سازمانی

تحصیلات

علی محمدی مقدم

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی

لیسانس عمران

 
تشریح کامل وظایف معاونت :
1. نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات در حوزه برنامه ریزی و امور عمرانی در سطح شهرستان
2. فراهم آوردن زمینه همکاری و ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای دستگاههای دولتی، سازمانهای محلی، نهادهای انقلاب اسلامی، شوراهای محلی درچارچوب قوانین و مقررات مربوط پیرامون موضوعات خاص
3. نظارت عالیه بر روند مطالعات، طراحی و اجرای پروژه های عمرانی سطح شهرستان در راستای اصول نظام فنی و اجرایی کشور (مصوبه شماره 42339/ت33497هـ مورخ 20/4/1385 هیأت محترم وزیران)
4. تشکیل شوراها، کارگروه ها و کمیته های فنی و تخصصی در موضوعات مرتبط با حوزه برنامه ریزی و امور عمرانی در سطح شهرستان وپیگیری اجرای مصوبات آنها نظیر :
الف: شوراها و کارگروه های اصلی
- ستاد مدیریت بحران شهرستان : جهت اتخاذ تدابیر و اعمال هماهنگی های لازم به منظور پیشگیری، پیش آگاهی، آمادگی، مقابله، بازسازی و بازتوانی در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی از قبیل زلزله، سیل و ... ( در چارچوب اجرای طرح جامع امداد و نجات کشور مصوبه شماره .2282ت‌24412هـ مورخ 23/1/1382 هیئت محترم وزیران )
- کمیته برنامه ریزی شهرستان ( بر اساس بند ب ماده 178 قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه کشور ) : جهت پیگیری و اجرای موضوعاتی نظیر شناسایی مشکلات ، نارسائیها، کمبود ها، نیازمندیها و قابلیتهای شهرستان و اولویت بندی آنها و تصویب اعتبار مورد نیاز در قالب پروژه های عمرانی، پیگیری تأمین اعتبار پروژه های با ماهیت فراشهرستانی از اعتبارات استان و نیز پیگیری تأمین اعتبار پروژه های بزرگ از منابع ملی و کسب ردیف اعتباری در قانون بودجه سالیانه، استخراج و پیگیری موارد مرتبط با حوزه کاری شهرستان از قانون بودجه سالیانه ، پیگیری و نظارت بر تخصیص و جذب و هزینه کرد اعتبار پروژه های عمرانی، پیگیری تخصیص و نظارت بر جذب و هزینه کرد اعتبار، پیگیری مبادله موافقت نامه ها، اخذ گزارش های دوره ای از پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه ها از دستگاههای اجرایی
- کارگروه انطباق مصوبات شوراهای اسلامی شهرستان، بخش، شهر و روستاها با قوانین و مقررات و حدود وظایف و اختیارات آنها به استناد ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375 و اصلاحات بعدی آن و همچنین در راستای اجرای بخشنامه شماره 4398 مورخ 23/10/93 وزیر محترم کشور
- شورای هماهنگی ترافیک شهرستان (( بر اساس قانون اصلاح موادی از قانون تاسیس شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور مصوب 1372 ( مصوب سال 1388 مجلس شورای اسلامی ))
- کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ( مطابق با تبصره ذیل ماده 2 آئین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند موضوع تصویب نامه شماره .28566ت‌30872هـ مورخ 10/5/1384 هیئت محترم وزیران )
ب : کارگروه ها و کمیته های فنی و تخصصی فرعی : کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی، کمیته توسعه روستایی و امور دهیاری ها، ستاد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، کمیته نظارت بر پروژه های عمرانی ( زیرمجموعه کمیته نظارت شورای فنی استان )،کمیته مدیریت منابع آب، کمیته مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولان و سالمندان، کمیته نظارت بر برداشت و تولید مصالح شن و ماسه ، کمیته صیانت از حریم قانونی ، راه و راه آهن ، رودخانه ها ، انهار و کلیه تاسیسات زیربنایی و ...
 
سایر امورات ووظایف محوله
1- نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی و بخشداری های سطح شهرستان و ارزشیابی سالانه عملکرد آنان در حوزه برنامه ریزی و امور عمرانی
2- شناسایی قابلیت ها و تنگناها وتعیینسیاستهایاجراییو اقدامات اولویت دار و محرک توسعه شهرستان درچارچوب سیاست ها و راهبردهای توسعه ملی و اسناد توسعه استان و شهرستان
3- تشکیل بانک آمار و اطلاعات مرتبط با حوزه برنامه ریزی و امور عمرانی سطح شهرستان
4- بازدید و سرکشی های دوره ای از بخش ها، شهرها و روستاهای سطح شهرستان
5- نظارت بر امور شوراهای اسلامی، شهرداری ها و دهیاری های سطح شهرستان
6- همکاری در تهیه و تدوین گزارشات ماهیانه و سالانه اقتصادی شهرستان.
7- بررسی و شناخت به منظور بهره برداری از کلیه امکانات موجود شهرستان در کلیه زمینه های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و ... .
8- تشکیل جلسات ماهیانه و ایجاد هماهنگی در زمینه امور بانکی و ارسال گزارشات به مراجع ذیربط.
9- نظارت در توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی و سایر مواردی که از طریق دولت ارائه می گردد.
10- مشارکت در طراحی نظام برنامه ریزی جامع توسعه منطقه ای (در محدوده شهرستان).
11- بررسی و مطالعه و تدوین برنامه های اقتصادی در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری با بهره گیری از استعدادهای موجود در شهرستان.
12- بررسی و شناخت توانمندی و استعدادهای شهرستان در جهت تأمین توسعه پایدار و تدوین برنامه های امور زیربنائی، تولیدی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی با همکاری دستگاههای اجرائی شهرستان.
13- تهیه و تدوین برنامه های توسعه شهرستان در چارچوب برنامه های کلان شهرستان با هدایت و همکاری واحدهای شهرستانی.
14- نظارت بر عملکرد واحدهای شهرستانی در حوزه عمرانی.
15- نظارت و مراقبت در تهیه و تنظیم و اجرای برنامه ها و طرح های عمومی و عمرانی از طریق هماهنگی با فعالیت های ادارات و سازمانها.
16- تهیه و جمع آوری اطلاعات و آمارهای لازم منطقه ای به منظور استفاده در برنامه‌ریزی‌ها.
17- .نظارت بر تهیه لایحه بودجه دهیاری ها و نظارت بر اجرای لایحه مصوب.
18- تشکیل جلسات ستاد سوخت شهرستان و نظارت بر تأمین و توزیع مواد سوختی شهرستان.
19- نظارت بر انجام امور پرسنلی و مسائل مالی و تجهیزاتی فرمانداری و بخشداری ها.
20- نظارت و پیگیری امور پشتیبانی و اداری.
21- انجام امور مربوط به مسائل اشتغال، جذب تسهیلات تکلیفی و اعتبارات اشتغال زائی و وام های خود اشتغالی و همکاری با بانک ها.
22- پیگیری و مکاتبه در خصوص امور مربوط به مسائل برنامه ریزی و عمرانی در سطح شهرستان.
23- پیگیری جهت اجرای سیاستها و برنامه های تدوین شده توسط حوزه های معاونت برنامه ریزی، پشتیبانی و امور عمرانی استانداری.
24- نظارت بر تهیه و تدوین و ارسال گزارشات مورد درخواست معاونت برنامه ریزی، پشتیبانی و امور عمرانی استانداری.
25- نظارت و هماهنگی لازم بر عمکرد بخشداران در حوزه های برنامه ریزی، عمرانی و پشتیبانی.
26- انجام سایر امور محوله از جانب مقام مافوق.
 اسامی همکاران حوزه معاونت برنامه ریزی وامورعمرانی فرمانداری شهرستان نهبندان :
 
 

ردیف

نام ونام خانوادگی

عنوان پست

شماره تلفن مستقیم

شماره تلفن داخلی

1

سید مصطفی موسوی

کارشناس امور مالی

05632623114

34

2

حسین حیدری

جمع دار وامین اموال

---

26

3

جواد خیردوست

کارشناس مسئول برنامه ریزی و امور عمرانی

---

31

4

محمد صادقی

کارشناس برنامه ریزی،فناوری اطلاعات و آمار---44

5

خانم سبزعلی

کارشناس عمران

---

40

6

عبدالرضا مالدار

مسئول دبیرخانه

32624491

46


 
 
 
تاریخ به روز رسانی: 1401/05/20
تعداد بازدید: 20097
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به استانداری خراسان جنوبی میباشد.
Powered by DorsaPortal